Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Stanowisko ds. organizacyjnych i kadr
Telefon
846891002 wew. 31
Fax
846273409
Email
Informacje dodatkowe
Do zadań stanowiska ds. organizacyjnych i kadr zapewnienie obsługi organizacyjnej i asystenckiej Wójtowi, Sekretarzowi, obsługa klientów Urzędu oraz sprawy kancelaryjno-techniczne, a w szczególności:
- Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
- Prowadzenie ewidencji korespondencji i nadzór nad jej terminowością,
- Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków oraz innych pism wpływających do Urzędu a także rejestru przyjęć w sprawach skarg i wniosków,
- Prowadzenie rejestru pieczątek i pieczęci urzędowych, ich zamawianie oraz nadzór nad przechowywaniem,
- Organizowanie kontaktów mieszkańców zgłaszających skargi i wnioski z Wójtem, Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych Referatów i stanowisk pracy,
- Prowadzenie sekretariatu Wójta i Sekretarza,
- Zamieszczanie oraz aktualizacja informacji o sprawach publicznych oraz wydarzeniach Gminnych na tablicach ogłoszeń Urzędu,
- Obsługa urządzeń łączności Urzędu – centrali telefonicznej i faksu,
- Prowadzenie i aktualizacja podręcznych materiałów informacyjno-adresowych,
- Prowadzenie wykazu obwieszczeń urzędowych,
- Prowadzenie ewidencji zakupionych książek do celów służbowych i prowadzenie podręcznej biblioteczki zakładowej,
- Prenumerata prasy,
- Prowadzenie ewidencji kontroli zewnętrznych i wewnętrznych (książki kontroli).
- Realizacja zadań wynikających z polityki kadrowej Urzędu a w szczególności prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej pracowników Urzędu, kierowników jednostek podległych oraz pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych,
- Przygotowanie projektów pism w zakresie prawa pracy,
- Przygotowanie projektów planów urlopów wypoczynkowych, prowadzenie ewidencji urlopów i czasu pracy w tym delegacji, wyjść w sprawach służbowych i prywatnych,
- Prowadzenie spraw zdrowotnych pracowników,
- Współpraca w zakresie kompletowania dokumentacji do wniosków emerytalnych i rentowych pracowników,
- Współpraca z organami zajmującymi się sprawami bezrobotnych i ich aktywizacją,
- Sporządzanie pism dotyczących powierzonych zadań,
- Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw,
- Prowadzenie rejestru i planów szkoleń,
- Wydawanie i ewidencjonowanie kart drogowych,
- Prowadzenie kartotek odzieży ochronnej pracowników,
- Prowadzenie spraw socjalnych,
- Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd,
- Zlecanie prac introligatorskich, zamawianie sprzętu, wyposażenia w tym materiałów biurowych i kancelaryjnych oraz prowadzenie magazynu materiałów biurowych,
- Opieka i nadzór nad praktykantami i stażystami.
- Sporządzanie projektów pism oraz sprawozdań z zakresu działania Referatu,
- Obsługa kserokopiarki.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy bądź Sekretarza Gminy.
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Imię i nazwisko:
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Szpatuśko Krzysztof
Data wytworzenia informacji:
2016-04-12
Osoba wprowadzająca informację:
Szpatuśko Krzysztof
Dodano do BIP dnia:
2016-04-12