Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Obsza

Logo - Gmina Obsza
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. organizacyjnych i kadr
Telefon
846891002 wew. 31
Fax
846273409
Email

Informacje dodatkowe

 

 

 

Do zadań  stanowiska ds. organizacyjnych i kadr zapewnienie obsługi organizacyjnej i asystenckiej Wójtowi,  Sekretarzowi, obsługa klientów Urzędu oraz sprawy kancelaryjno-techniczne, a w szczególności:

  1. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
  2. Prowadzenie ewidencji korespondencji i nadzór nad jej terminowością,
  3. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków oraz innych pism wpływających do Urzędu a także rejestru przyjęć w sprawach skarg i wniosków,
  4. Prowadzenie rejestru pieczątek i pieczęci urzędowych,  ich zamawianie oraz nadzór nad przechowywaniem,
  5. Organizowanie kontaktów mieszkańców zgłaszających skargi i wnioski z Wójtem, Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych Referatów i stanowisk pracy,
  6. Prowadzenie sekretariatu Wójta i Sekretarza,
  7. Zamieszczanie oraz aktualizacja informacji o sprawach publicznych oraz wydarzeniach Gminnych na tablicach ogłoszeń Urzędu,
  8. Obsługa urządzeń łączności Urzędu – centrali telefonicznej i faksu,
  9. Prowadzenie i aktualizacja podręcznych materiałów informacyjno-adresowych,
  10. Prowadzenie wykazu obwieszczeń urzędowych,
  11. Prowadzenie ewidencji zakupionych książek  do celów służbowych i prowadzenie podręcznej biblioteczki zakładowej,
  12. Prenumerata prasy,
  13. Prowadzenie ewidencji kontroli zewnętrznych i wewnętrznych (książki kontroli).
  14. Realizacja zadań wynikających z polityki kadrowej Urzędu a w szczególności prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej pracowników Urzędu, kierowników jednostek podległych oraz pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych,
  15. Przygotowanie projektów pism w zakresie prawa pracy,
  16. Przygotowanie projektów planów urlopów wypoczynkowych, prowadzenie ewidencji urlopów i czasu pracy w tym delegacji, wyjść w sprawach służbowych i prywatnych,
  17. Prowadzenie spraw zdrowotnych pracowników,
  18. Współpraca w zakresie kompletowania dokumentacji do wniosków emerytalnych i rentowych pracowników,
  19. Współpraca z organami zajmującymi się sprawami bezrobotnych i ich aktywizacją,
  20. Sporządzanie pism dotyczących powierzonych zadań,
  21. Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw,
  22. Prowadzenie rejestru i planów szkoleń,
  23. Wydawanie i ewidencjonowanie kart drogowych,
  24. Prowadzenie kartotek odzieży ochronnej pracowników,
  25. Prowadzenie spraw socjalnych,
  26. Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd,
  27. Zlecanie prac introligatorskich, zamawianie sprzętu, wyposażenia w tym materiałów biurowych i kancelaryjnych oraz prowadzenie  magazynu materiałów biurowych,
  28. Opieka i nadzór nad praktykantami i stażystami.
  29. Sporządzanie projektów pism oraz sprawozdań z zakresu działania Referatu,
  30. Obsługa kserokopiarki.
  31. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy bądź Sekretarza Gminy.

 

 

 


Pracownicy

Imię i nazwisko:

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Szpatuśko Krzysztof
Data wytworzenia informacji:
2016-04-12
Osoba wprowadzająca informację:
Szpatuśko Krzysztof
Dodano do BIP dnia:
2016-04-12