Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Obsza

Logo - Gmina Obsza

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy
Telefon
846891002 wew. 31
Fax
846273409
Email

Informacje dodatkowe

 

 

 

Do zadań stanowiska ds. obsługi Rady Gminy należy w szczególności:

  1. Przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie Referatami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
  2. Przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę i jej komisje,
  3. Przekazywanie - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
  4. Przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
  5. Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji,
  6. Protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
  7. Prowadzenie rejestru uchwał i rezolucji Rady i jej komisji oraz przekazywanie uchwał do organów nadzorujących,
  8. Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych, ich opracowywanie i przekazywanie do realizacji, kontrola ich realizacji i przekazywanie informacji zwrotnej o ich realizacji radnym,
  9. Przygotowywanie sprawozdań dla  Wójta z realizacji odpowiedzi na wnioski, zapytania i interpelacje radnych,
  10. Organizowanie szkoleń radnych,
  11. Obsługa techniczno-biurowa Rady oraz jej komisji,
  12. Współorganizowanie zebrań wiejskich,
  13. Współorganizowanie zebrań Posłów i Senatorów z wyborcami oraz prowadzenie dokumentacji tych spotkań,
  14. Obsługa administracyjna narad Wójta z Sołtysami,
  15. Dokumentowanie publikacji prasowych dotyczących Gminy oraz współudział w ich analizie,
  16. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wyborów oraz referendów,
  17. Prowadzenie zbiorów oryginałów aktów prawnych wydawanych przez Radę i Wójta,
  18. Współdziałanie z organami ochrony prawa,
  19. Prowadzenie wykazu gminnych jednostek organizacyjnych,
  20. Prowadzenie archiwum zakładowego,
  21. Czuwanie nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych przez pracowników Urzędu, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt sprawy,
  22. Współpraca z Archiwum Państwowym w sprawie brakowania oraz przekazywania dokumentacji archiwalnej,
  23. Prowadzenie centralnego rejestru umów,
  24. Wprowadzanie informacji do BIP,
  25. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy bądź Sekretarza Gminy.

 

 

 


Pracownicy

Imię i nazwisko:

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Szpatuśko Krzysztof
Data wytworzenia informacji:
2016-04-12
Osoba wprowadzająca informację:
Szpatuśko Krzysztof
Dodano do BIP dnia:
2016-04-12