Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Telefon
846891002 wew. 45
Fax
846273409
Email
Informacje dodatkowe
Do zadań stanowiska ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych należy prowadzenie wszystkich spraw związanych z ewidencją stanu cywilnego, a w szczególności dotyczących:
- Rejestracji urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
- Prowadzenie czynności związanych z ewidencją ludności oraz wydawaniem dowodów osobistych zgodnie z ustawą o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
- Prowadzenia, przetwarzania oraz udostępniania danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
- Prowadzenia i aktualizacji rejestru wyborców
oraz sporządzanie spisów wyborców, - Współpraca z OSP,
- Współpraca z Zarządem Gminnym OSP Wojewódzkim i Zarządem Głównym,
- Nadzorowanie i kontrola stanu ochrony przeciwpożarowej na terenie Gminy,
- Prowadzenie ewidencji jednostek
Ochotniczej Straż Pożarnej, - Współdziałanie z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w zakresie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej oraz nadzoru nad OSP,
- Wykonywanie czynności związanych z zameldowanie i wymeldowaniem,
- Przygotowanie projektów decyzji administracyjnej
w sprawach zameldowania
i wymeldowania, prowadzenie postępowania administracyjnego w tych sprawach, - Współpraca z Terenowym Bankiem Danych,
- Prowadzenie i aktualizacja kartoteki:
a) stałych mieszkańców,
b) byłych mieszkańców,
c) pobytu czasowego, - Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, bądź Sekretarza Gminy.
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Szpatuśko Krzysztof
Data wytworzenia informacji:
2016-04-12
Osoba wprowadzająca informację:
Szpatuśko Krzysztof
Dodano do BIP dnia:
2016-04-12