Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Obsza

Logo - Gmina Obsza

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Kierownik Referatu
Telefon
846891002 wew. 45
Fax
846273409
Email

Informacje dodatkowe

Do zadań Kierownika Referatu:

  1. Okresowa analiza stanu bhp, przeprowadzanie kontroli warunków pracy, w tym uczestniczenie
    w odbiorze przekazywanych do użytkowania obiektów
    i urządzeń,
  2. Stwierdzanie zagrożeń zawodowych,
  3. Zgłaszanie wniosków dotyczących poprawy stanu bhp,
  4. Przygotowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji dotyczących bhp,
  5. Rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy,
  6. Prowadzenie ewidencji wymaganych badań lekarskich i obowiązkowych szkoleń oraz kontrola
    ich aktualności,
  7. Udział w dochodzeniach powypadkowych,
  8. Realizowanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu,
  9. Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy,
  10. Przygotowania ludności i mienia komunalnego
    na wypadek wojny,
  11. Współdziałania z organami wojskowymi,
  12. Tworzenia formacji obrony cywilnej,
  13. Opracowywanie planów związanych z obroną cywilną oraz zarządzaniem kryzysowym,
  14. Nakładania obowiązków w ramach powszechnej samoobrony ludności,
  15. Udzielania pomocy i informacji wojskowym organom emerytalnym,
  16. Zakwaterowania sił zbrojnych - tzw. HNS,
  17. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym,
  18. Prowadzenie magazynu obrony cywilnej,
  19. Współdziałanie z Ochotniczymi Strażami Pożarnymi
    w sprawach organizacyjnych określonych przepisami prawa oraz statutami OSP, w tym organizowanie przeprowadzenia szkoleń oraz utrzymywanie gotowości bojowej jednostek OSP oraz koordynowanie zaopatrzenia jednostek OSP,
  20. Zadań związanych z powszechnym obowiązkiem obrony,
  21. Administrowania rezerwami osobowymi
    w tym rejestracji i kwalifikacji wojskowej.
  22. Przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
  23. Z upoważnienia Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń  
  24. Stwierdzania legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności
    lub niemożności zawarcia małżeństwa,
  25. Wskazywania kandydata na opiekuna prawnego,
  26. Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących zmiany lub ustalenia pisowni imion i nazwisk,
  27. Prowadzenie postępowań w sprawie zgromadzeń publicznych,
  28. Nadzorowanie podległych pracowników,
  29. Kierowanie kancelarią tajną,
  30. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, bądź Sekretarza Gminy.

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Szpatuśko Krzysztof
Data wytworzenia informacji:
2016-04-12
Osoba wprowadzająca informację:
Szpatuśko Krzysztof
Dodano do BIP dnia:
2016-04-12