Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Obsza

Logo - Gmina Obsza
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Wieloosobowe stanowisko ds. księgowości
Telefon
846891002 wew. 35
Fax
846273409
Email

Informacje dodatkowe

Do zadań wieloosobowego stanowiska ds. księgowości należy prowadzenie rachunkowości,
a w szczególności:

  1. Prowadzenie księgowości budżetowej jednostki,
  2. Prowadzenie rejestrów umów zleceń i porozumień,
  3. Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  4. Prowadzenie spraw płacowych,
  5. Prowadzenie całości spraw dotyczących ewidencji i rozliczania podatku od towarów i usług,
  6. Terminowe i zgodnie z prowadzoną dokumentacją przygotowanie wymaganych przepisami sprawozdań dotyczących jednostki,
  7. Przygotowywanie materiałów niezbędnych do analizy wykonania budżetu jednostki,
  8. Zapewnianie obsługi finansowej Urzędu,
  9. Sporządzanie listy płac, informacji podatkowych, kart wynagrodzeń,
  10. Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, a także  wypłacanych zasiłków,
  11. Prowadzenie kasy zapomogowo pożyczkowej,
  12. Rozliczanie podróży służbowych, prowadzenie kart materiałowych oraz kart paliwa i środków smarnych,
  13. Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i jego odprowadzenie,
  14. Rozliczanie pod względem księgowym prowadzonych zadań inwestycyjnych,
  15. Sporządzanie sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi  przepisami,
  16. Przygotowanie pełnej dokumentacji  do naliczania kapitału początkowego oraz wniosków emerytalnych i rentowych,
  17. Prowadzenie księgowości budżetowej organu,
  18. Prowadzenie analityki wydatków i dochodów budżetowych,
  19. Sporządzanie przelewów,
  20. Prowadzenie analityki kont rozrachunkowych i innych opracowań zleconych przez Skarbnika Gminy,
  21. Nadzór nad komisjami inwentaryzacyjnymi, rozliczanie inwentaryzacji,
  22. Rozliczanie inwentaryzacji, oraz protokołów likwidacyjnych, dokonywanie inwentaryzacji należności i zobowiązań,,
  23. Prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych wyposażenia,
  24. Naliczanie umorzeń,
  25. Przekazywanie akt z zakresu referatu do archiwum,
  26. Wypłata i windykacja nienależnie wypłaconych dodatków mieszkaniowych, oraz należności
    cywilno – prawnych,
  27. Przygotowanie informacji z zakresu referatu do wprowadzenia do Biuletynu Informacji Publicznej,
  28. Sporządzanie sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  29. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Skarbnika Gminy.

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Wieloosobowe stanowisko ds. księgowości

Imię i nazwisko:

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Szpatuśko Krzysztof
Data wytworzenia informacji:
2016-04-12
Osoba wprowadzająca informację:
Szpatuśko Krzysztof
Dodano do BIP dnia:
2016-04-12